名前を隠して楽しく日記。
そのわりに独り立ちから遠い奴多いけどなw
日銀と自民党「うわぁあああああどうかいかないで!あぁあああああああ落としちゃったぁあああああああああ」
日銀と自民党「円の価値落としちゃったぁああああああああああああああああああ」
日銀と自民党「はい!(即答)円の価値を落としてす、しまったのですが!!」
アメリカと海外投資家「あ、それ後でほんじゃあ拾いますから、あっと・・・360円まで来てください。ね?ちょっとも、大人しくしててくれる?」
ゆるい環境じゃないと生きていけないような人ばかりなのに、静的型付け言語なんてお堅いものを選ぶんや(笑)
出社なんて無理!家で働きたい
なんてゆるいものばかり求めてるのに
https://www.youtube.com/watch?v=Qp9PL4EbWi4
@Musicombo
I DM'd Shogo Sakai on Twitter asking about the meter of Strong One recently, and he told me he was thinking of Strong One in terms of additive time signatures: 3/4 + 3/8 + 1/4 + 1.5/4 (spicy!)
It makes sense when you're focusing on the pulses in the combos driving the time signatures by themselves, but it also affirms the idea that Shogo Sakai was thinking about decently "regular"/"clean" meters, and therefore 15/8 and 29/16 kinda fit those conventional vibes.
For even more context by the way, the mp2k/Sappy sound engine -- the engine sent out to GBA devs by Nintendo which was used for Gen. III Pokémon and MOTHER 3 -- has a tempo "resolution" of 2 BPM, meaning the next smallest tempo change above 120 BPM Sappy supports is 122 BPM, not 121 BPM.
Also, excellent job accounting for the 3:5 16ths tuplet at the end of (Masked Man)
単なる公正世界仮説という印象だけどね。
自分はこんなにファッションに気を使って、毎日粉骨砕身努力を惜しまず、お金を費やしているのに、